nahrada tranzistoru - scan obrazku

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:32 CET 2004

Od: "zaloha" <zaloha@volny.cz>
> Kdyz nastavite kontrast na maximum, ziskate prave takovy
>
> Ona je otazka, co je to ono maximum (jinymi slovy jestli tu prevodni krivku
> dostanete uplne do kolmice) - proste bych si tim vysledkem ve Vami
> popisovanem postupu nebyl ani zdaleka jisty (zalezi mj. na konkretnim
> programu), kdezto prikaz "prevod na 2 barvy" s nastavitelnou urovni klopeni
> je proste jednoznacny. Zkousel jsem to oboje a skutecne to neni totez...

Ta zavislost na programu se samozrejme vyloucit neda.
V mem pripade to ovsem nevadi, protoze cilem bylo
dosahnout alespon jedne urovne sede uprostred:-)
(obvykle tedy kontrast pridavam jen o 80-95 %)

Jinak bych asi cekal, ze program, ktery neumoznuje
uplne maximalni kontrast bude mit navic zvlast onu funkci pro
prevod do CB, aby se to tim kompenzovalo (samozrejme
bude asi i jiste procento, ktere nema ani jednu moznost)...

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz