Napajeni zarizeni z NiXX

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:24:27 CET 2004

> Neco takoveho slyslim prvne, zbezne jsem prolistoval obchodni zakonik (je,
pravda, z roku 1992) a nenasel tam ani zminku. Pripadne uvedte vice
podrobnosti.

http://www.spotrebitele.cz/legislativa/leg90526.html

http://www.spotrebitele.cz/legislativa/leg90580.html

Vecne vzato ma tedy bohuzel pravdu....i kdyz takhle bolsevicky formulovany
zakon a zejmena jeho "provadeci vyhlasku" jsem opravdu snad jeste
nevidel.... Jeste ze ta formulace je natolik vagni, ze to snad ani nemuzou
myslet vazne. Vzdyt je tim popren princip trhu samotneho! BTW: zajimalo by
me, na zaklade ceho pak stihaji napr. jednotlive benzinove
pumpy/distributory paliv, kteri maji stejne (domluvene) ceny... Vzdyt ti
vlastne ukazkove tento zakon dodrzuji :-)))) Ze by existoval zakon jiny,
ktery by byl v primem rozporu s timto uvedenym? Nebo ze by existovala
povinnost, aby ceny byly ruzne (podle jednoho), ale ne zase moc (podle
druheho)???

Pane Boze, to je ale Kocourkov...

Jirka