M52321SP

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:24:27 CET 2004

V Budejovicich se da bohuzel sehnat jedine L4940 coz je 1A!!! stabilizator.
Bohuzel na to chvatam a tak jsem mu uriz chladici kridlo aby se vesel. Zere
asi 1.5mA a pokud to bude vadit tak ho potom vymenim.

Ja jsem mel predevsim predevsim strach z toho jak se bude chovat hlavne pri
napetich Uin mensich nez 5V. Ale jak jsem zjistil z DS a i empiricky je to
temer linearni. Coz je presne co jsem potreboval.

RadekCX