SNMP jak na to ?

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:24:24 CET 2004

Ja som s tym robil naposledy pred rokom (potom som zmenil
zamestnavatela). Vtedy bola ale cena 2,5$ za instalaciu, pricom
minimalny balik bol 20 instalacii. Pre firmu, ktora instalovala 10-tky
instancii to bolo takmer zadarmo :-)

Kazdopadne, ja, ako (skoro) jediny programator na tomto prostriedku v
byvalej firme, mam len najlepsie skusenosti so spolupracou s
majitelmi-programatormi (Matiaz & Gregor...MG-SOFT) tej firmy. Na kazdu
jednu otazku mi odpisali a isty cas som bol aj ich beta tester... Smrdi
nieco :-?

miro