DC/DC konvertor

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:22 CET 2004

| Odes?latel: AZE <aze@seznam.cz>
| Potrebuji z DC napeti cca 330V dostat
| 24V DC, asi 50mA. Nejde tak ani o stabilitu
| napeti, ale o ucinnost, melo by to byt neco
| jednoducheho spinaneho bez trafa jen s tlumivkou (nemusi to byt

Pro? tak slozite?

50mA uz od napeti 190V (odhad) dostanete i z kondu 1uF pripojeneho na fazi.
Nasleduje 30V diak (nebo dve antiseriove zenerky), graetz, pripadne
stabilizator a mate zdroj hotov!. Pravda, je to pro zarizeni tridu 1 a
nesmite prohodit fazi s nulakem.

Idealni v pripade ze mate ochranu nulovanim je spojit v zastrcce nulak se
zemnenim, pak to mate i s ochranou proti blbemu instalaterovi (tak se to
stalo mne, mel jsem zevnitr pak krasne pokovenou zastrcku a vyrazene
pojistky v celem panelaku).

JL.