baterka

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:22 CET 2004

| Odes?latel: AZE <aze@seznam.cz>
| Nechci byt stoural, ale
| 8V x 0 (naprazdno) = 0W
| 0V x 0,2A (do zkratu) =0W

4Vx0,1A=0,4W

| Chtelo by to zmerit jaky to dava proud pri
| rozumnem napeti....

Staci uvaha viz vyse. Ale je to dvoji toceni, jednou do Vmetru, jednou do
Ametru, takze presnost zvan? ruka :) Do toho Ametru to slo pekne ztuha ale
zvitezil jsem!

| Co je to za motorek? Nejak mi nesedi tech 220V
| a to, ze se chova jako dynamo. Bezne motorky
| pro domaci spotrebice jako jsou mixery
| na 220V jsou sice s komutatory, ale s vinutym
| statorem a jsou seriove, takze se s tim muze
| tocit cely den a nic z toho neleze...
| Nebo ma permanentni magnet?

bim ho!

| Ale pak nebeha na stridavy proud.

4 diody+330n kond :) A nemusi nic odrusovat. Mixerek pujde do ameriky ci
japonska? vyrobce da jen jinou kotvu, jinak vsechno zustane stejne. Mozna i
ten magnet je levnejsi nez statorove vinuti s mag. obvodem.

JL.