Re: Plotr a casopisy

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:20 CET 2004

Dobry den,
pokud bychom se bavili ciste jen o Internetu (z casaku jsem
toho zatim moc nedelal), pak je nejlepsi sehnat
data ve formatu nejakeho editoru (v lepsim pripade free,
v horsim pripade demo a nejhure Corel DRAW! -- osvedcene poradi).
Napriklad Easytrax pro zahranicni konstrukce a F. Mravenec
pro ceske, ale to jsem uvedl jen priklady, s kterymi pracuji ja.
Tyto editory umi kreslit primo na Aritmu (fakt hezky).
Protoze jsem kamaradovi vyrabel plosnak z PDF,
nevedel jsem co s tim, ale Acrobat Reader a Windows mne prekvapili,
to PDFko to na Aritme vytukalo, ale deska z toho byla a podle
kamaradovo reakce byla perfektni. Ta Aritma si hrala na starou znamou
tiskarnu BT100 (splaseny hrebik). Jenom ten lihovy fix mel potom
trochu placatou spicku...

P.S.: Pokud byste chtel pouzivat pera centrograf,
pro vytukavaci zpusob nedoporucuji - trubicka se rychle ohne
a mne se dokonce zlomila -- ale mozna ze jsem jen spechal a
poradne to nevyladil.

Dne 13.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> CHtel bych se zeptat lidi, co maluji plosnaky na Aritme, jak to resi s
> bitmapovymi predlohami z casopisu, internetu a pod. (prekresleni,
> vektorizace, nepouzivani, pouziti fotocesty...?)
>
> Predem dik za odpovedi
>
> KR

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz