DSP od Analog Devices (ADSP-2181) a faxmodemove algoritmy...

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:24:17 CET 2004

No, skus sa zamestnat v niektorom
erotickom salone.:-)

jano

-----Original Message-----
From: jezek [mailto:jezek456@atlas.cz]
Sent: Thursday, November 14, 2002 10:53 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Chytry vysavac opet

(uvodni info: jsem lenoch s kladnym vztahem k cistotym podlaham a robotum)
ja ho videl v datartu nazivo, je proste nadherny, asi 20' jsem si tam snim
hral jak maly/velky jarda (na honenou, na schovavanou, ...)
btw: nema pro me (ciste nahodou) nekdo brigadu za cca 1000,-/hod? (asi tak
tak na tyden)  :))

sehnat tak nekde tu mechaniku (jako nahradni dil?), to by byla vec

jinak k aku vysavacum obecne:
i pres maly vykon a maly pytlik (mluvim o tom vysavaci :)) je to prima vec,
hlavne ta pohotovost
(ja i pes furt vyrabime ruzne kupky drobku, chlupu, bahna, pilin, ...)
ten maly vykon je zrejme kompenzovan rotacnim kartacem v hlavici
kazdopadne to pouzivame na celou podlahu, nikoliv jen lokalne

jez