koncentrace chloridu pro leptani

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:13 CET 2004

> O te teplote vim. Ale do mikrovlnky jsem se to bal dat, protoze
> 1. roztok ma velkou vodivost a myslel jsem si, ze se vlny odrazi od
hladiny
> a nic neohrejou, leda tak magnetron  -:(

Ne ne, ohriva se to krasne a docela pozvolna, cca 1ltr. lazen trva radove
minutu az dve vykonem 1kW, nakonec lze sledovat treba po desitkach vterin a
vcas zastavit...

> 2. kdyz nahodou ohrejou a zacne to bublat, zasvini to celou troubu a
> neprejte si potom slyset moji zenu.

No tak to to mate doma nejak spatne vyresene... :-)  U nas jsem mikrovlnku
kupoval ja s tim, ze ji samozrejme obcas budu vyuzivat i profesionalne (je
to trojkombinace treba i s moznosti horkeho vzduchu 50 - 250 stupnu v
krocich po 25 stupnich, takze se to primo nabizi na ruzna vysouseni,
vytvrzovani, testovani apod.) a urcite to nefunguje na bazi toho, ze by
nekdo rozhodoval a druhy drzel krok a .... apod. Jednoduse se vzdy
dohodneme, kdo co zrovna potrebuje. Krome toho - kdyby se mi ten chlorid
napr. rozlil, tak to stejne budu cistit ci pripadne jinak resit zase ja -
tak o co jde? Vecne vzato je ten ohrev ale skutecne zcela klidny a pozvolny
a oknem byste pocatek nejakeho bublani zaregistroval vcas... Neni se ceho
bat (tedy pokud Vy se obecne nemusite bat manzelky, ale to si vyreste sam
:-) )

> Ale kdyz uz to za mne otestoval nekdo jiny, zkusim to take -:))

Jiste, jen do toho...

Jirka