32 bitove NEC

Ctirad Konecný ck
Středa Březen 17 14:24:08 CET 2004

Takhle to nefunguje.
Pokud nem? poc?tacov? video karta TV v?stup, nelze ji pripojit do TV.
Casov?n? VGA je ?plne jin?, obraz je neprokl?dan? atd.
Existuj? extern? zar?zen? (scan-convertory), kter? to um?, ale stoj? v?c ne?
cel? poc?tac.
Jedin? smyslupln? alternativa je koupit lacin? monitor, treba v bazaru.

Zdrav? PavelK