Mereni tepla v zasobniku vody + max delka SPI

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:07 CET 2004

Mimochodem,

tak mn? napad?, ?e t?mto zp?sobem by se dal ud?lat docela ?ikovn?
Macrovision striper pro DVD disky. Na RGB si Macrovision ne?krtne (tedy
pokud se nepletu) a na v?stupu z PAL encoderu by t?m p?dem rovn?? nebyl.

Zdrav? PavelK