redukce S-video do TV

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:07 CET 2004

Je to presne receno. Ja ted budu takovy mustek delat do aplikace, kde se
usmernuje 12V 10A a kde bych mel problemy s odvodem tepla. Ty fety budu
spinat na zaklade napeti mezi D a S. Nesmi se to sepnout uplne, musi se tomu
nechat ubytek napr. 50 mV i pri malych proudech, aby ten zesilovac mohl
podle neceho poznat, kdy ma rozepnout. Jeste uvidim, co to bude delat, az to
bude hotove. Pripadne dam vedet.
Andel