Re: jaky laser na vyrobu DPS

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:23:53 CET 2004

Ano, ja vim ze to jde i tak (take to tak delam, techto fixu
jsem si koupil peknou zasobu, dokonce jsou odolne
vuci HCl + H2O2), ale snazim se vzdy zkusit neco,
co muze byt lepsi nez to, co pouzivam dosud.
Protoze i to co je vyzkousene a dobou proverene neznamena,
ze nova metoda je spatna. Take jsem koupil dva lihove
fixy Sanford Sharpie, ktere umi 0.3mm tenke cary.
Az je vyzkousim tak sem taky neco napisu.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama: