PIR senzor

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:23:48 CET 2004

Pri buzeni jednotlivych paru tranzistoru je nutno
vlozit deathtime mezi vypnutim 1 dvojice a
zapnutim 2 dvojice. Tato doba je dle typu
tranzistoru (viz. datasheet) a vetsinou postaci 1us.
Pri buzeni PWM se tento deathtime samozrejme
projevi
na stredni hodnote napeti a je nutno s nim pocitat.

tomas

> Cau
> postavil jsem si mustek podle nasledujiciho
> schematu
http://www.ppc4all.com/hw/mustekcir.jpg, (7404 +
BD139 + BD140, vstupni frekvence 2MHz obdelnik).
Bohuzel i pri odpojene zatezi v mustku se mi
tranzistory prehrivaji. Zjistil jsem, ze to je