H bridge

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

No prave ze se to tak nechova...

Citlive to je az moc musel jsem to ztlumit. A zatim jsem nezaznamenal zadne
falesne poplachy. Alespon co jsem to zkousel zhruba od 11 vecer do rana co
to bylo zaple.

Ta cocka asi nepujde bo ja prave potrebuji vyhodnocovat v podstate pruchod
ve sterbine a nechci pouzit klasickou svetelnou zavoru.

Tzn. pred sterbinou nikdo neni a nebo pred sterbinou je clovek.

RadekCX