H bridge

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:23:47 CET 2004

Neni ale OK nejmene vykonove, dale pak jiste zesilenim pri uvazovanych
pracovnich proudech apod. V originalu je pouzit 2SC2908 (200V 5A 50W 50MHZ
hFE typ. 160). Nereste to ale vykonovym oscilatorem a jdete cestou
oscilatoru a koncoveho stupne, jak uz jsem psal - rozlozenim pozadavku na
jednotlive stupne ziskate mj. i mensi obvodovou citlivost na parametry
pouzitych soucastek...

Jirka

----- Original Message -----
From: "Sula Milos" <milos.sula@oku-su.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 25, 2002 1:26 PM
Subject: RE: H bridge

> aha jakto ? Co se tyce tranzientni frekvence tak by mel byt OK (Ft 50MHz).
Podle ceho bych jeste mel hledat , jestli mi poradite ?

> Milos

muzete si tak mnohem snadneji hrat s pracovni frekvenci a dalsimi vecmi. Pro
definitivni podobu bych asi zvolil koncovy stupen ladeny, pro pokusy by ale
mozna slo pouzit obdobu budicu "akustickych" piezoprvku, tedy transistor
(bipolar nebo MOSFET, mozna radeji ten MOSFET) s tlumivkou v
kolektoru/drainu a piezo z tohoto bodu na zem... Jinak BD139 OPRAVDU neni
transistor vhodny do puvodne uvedeneho zapojeni (ani omylem)...