Sroubovacky II

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:32:55 CET 2004

Za 10kc to teda nevim, ale kdysi jsem si koupil v nejakym tom Bauxxxxxx
sadu 10ks (5x plochy, 4x krizovy a 1x magnet na tycce) hodinarskych
sroubovaku cca za 100-150Kč. Tusim ze to ted prodavaji po 5ti za stejnou
cenu. Cely to bylo v takovy cerny krabicce

Ales

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Thursday, May 30, 2002 1:09 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Sroubovacky II

Kdyz uz jsme u sroubovacku - delsi dobu shanim sroubovacky k nastavovani 20
otackovych trimru (64Y). Normalni ploche s sirkou britu 2mm, male, sikovne,
nemusi to byt zadna superocel, aby staly tak do 10Kc.

Nemaji to nekde v zelezarstvi na rohu?

Jestli se dobre pamatuji, pekne sroubovacky jsou prilozeny u IR cidel
Toshiba (mozna i jinych), ale kupovat kvuli tomu cidlo se mi nevyplati.
Videl jsem i takove zrudy s plochym drzatkem, ale s temi se neda tocit.

J. Hanzal