Vyhledavac vedeni

Horký Ales HorkyA
Středa Březen 17 14:32:55 CET 2004

Omlouvam se za offtopic, ale snad se najde nekdo, kdo by vedel jak vyresit
muj problem.

Mam lokalni sit 192.168.1.0/24 na rozhrani eth0. Na internet jsem pripojeny
pres bezdrat na rozhrani eth1, ktere ma 1 verejnou IP. Doposud jsem tedy
NAToval veskery provoz a vse fungovalo normalne.
Pred tydnem mi vsak provider naroutoval na muj stroj 16 verejnych IP adres a
ja bych chtel linux nastavit tak, aby nekteri uzivatele meli kazdy svoji
verejnou IP adresu a zaroven jsem nemusel menit IP adresy uzivatelu - tedy
aby jim nadale zustalo jejich 192.168 (kvuli MS siti), ale aby se to navenek
tvarilo jako kdyz maji tu jednu verejnou, vcetne primeho pristupu z venku k
jejich pocitaci.

Nevite nekdo jak na to?  Mam RH7.3

Honza