digitalizace videa

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:31:57 CET 2004

Levna karta ??? Proc ne, ale spise pro ISA, coz vubec nevadi. ISA karty
zvladnou plny PAL a daji se sehnat za cca od 1000 Kc. Levne televizni karty
vam bohuzel podobny komfort neposkytnou. Maji vetsinou nejake funkce
omezene.
Je mozne, ze se mylim. Ty televizni jiz vetsi dobu ignoruji.
Necht mne tedy kdyztak nekdo opravi.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

----- Original Message -----
From: "Michal" <krestan@hw.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, May 22, 2002 11:10 AM
Subject: digitalizace videa

> Uz se ut nekdo pred tim ptal, jakou kartu pouzit na subj, ale ja mam
nasledujici problem. Neco se mi podarilo s pomerne solidnim vysledkem
zbastlit, ale to jsem tu mel vetsinu kamer bw, a pro 1 barevnou nebyl
problem delat obarvovani obrazu softwarove, coz je na vypocet docela pomala
zalezitost. Protoze neco jako SAA7111 se mi nepodarilo sehnat, nebo nejaky
obvod, ktery byl provadel dekodovani PAL v sobe a vysledkem by byly uz
nejaka digitalni data, tak bych se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaka
levna digitalizacni karta, (staci pouze 1 vstup, jako to maji nejake
graficke karty) pro PCI (ne AGP), pro kterou by bylo mozne napsat vlastni
sw, ktery by treba pracoval s drivery a digitalizovana data si sam nejak
zpracovaval? Je lepsi se pokouset sehnat kartu s dokumentovanym hw, nebo s
popisem driveru, nebo je lepsi si to zase cele zbastlit sam?