Pohon roboticke sekacky

Michal krestan

From: Ondrej Tesar - Boza <boza1@volny.cz>
To: Pavel Brychta <hw-news@list.gin.cz>
Date: 25. kv?tna 2002 8:55
Subject: Re[2]: Pohon roboticke sekacky

>S jednim takovym motorem jsem si stavel motokaru. Po rovine me to i
>uvezlo :-(
>Jen bych chtel upozornit na to, ze odber je radu amper. Takze si
>nejsem jisty, jestli je to do zarizeni, kde se setri kazdym mA to
>prave. Aby totiz zbylo jeste neco na to sekani....
>Hlavne kdyz to na tech strankach bude alespon nejak. Preferuji
>jednoduche, rychle a prehledne stranky, ze kterych se clovek dozvi co
>potrebuje pred strankama precpanyma spoustou sarapaticek.
>
>Ondrej Tesar

Kdyz tu nekdo neco takoveho ubastlite, dejte mi vedet, nebo sem nekam poslete fotky toho zarizeni, docela bych to rad videl. Ja jsem dost linej na to delat tu mechanickou cast, ale treba me to doda trochu inspirace, abych ve volenm case, (ktery nikdy moc mit nebudu) neco zacal delat. Jeste mi z odpovedi neni jasne (nebo jsem to prehledl), jestli jde o benzinovou, nebo elektrickou sekacku. Pro druhy pripad bych musel mit tady asi docela zajimave napajeni, nebo by robot musel pracovat tak kazdy druhy den;-(

        Michal