Ako na siet

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:57 CET 2004

Je to jakoby "adapter" na sitovou kartu (koax). Takze do PC se da sitovka a
jede to. Jinak jina verze je i na seriovy port.

Zdravi JL.

----------
Odes?latel: Dana <Dana@orangemail.sk>

Dakujem za odpoved,ale je tam jeden hacik.Potrebna bude asi priama
viditelnost co mi
tak celkom nevyhovuje a naviac mam super susedov ktor? ma bez
zbytocnych reci pustia na strechu :-(.
Nenaslo by sa nejake radiove riesenie? Niekto tu spominal nieco cez
mobil. A este co sa tyka toho Ronju tak ako sa potom nakonfiguruje PC
aby bolo mozne hrat nejaku hru? Ta komunikacia je ako po seriovom
alebo sa to chova nejako inak?

Peter Salo