Funkcnost konference - dotaz.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:09 CET 2004

Mate pravdu, jen mi to bylo divne, protoze se
mi to moc nestava, ze by e-mail nedorazil a zrovna
u takoveho prispevku se to stane.

Jinak mi kdysi chodily SMS zasadne po dvou,
tedy vzdy dorazily az kdyz byly 2. Po vymene
SIM karty (tedy i tel cisla) od stejneho operatora
to delat prestalo. Proste jistota doruceni jak
pisete neni a kdyby mi druha SMS prisla za dele,
ta prvni uz asi informacni hodnotu moc mit nebude :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@k-net.cz]
Sent: Thursday, May 30, 2002 9:42 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Funkcnost konference - dotaz.

| Odes?latel: Jiri Bezstarosti <jiri@bezstarosti.cz>
| Poslal jsem do konference prispevek, ktery do ni nikdy
| nedorazil (alespon mne neprisel), ackoli jsem v rozpeti
| nejdele 5 min. poslal odpoved na jiny a ta dorazila normalne.
|
| Chci se tedy zeptat, zda je konference nejak filtrovana
| na nevhodne vyrazy (subject obsahoval schvalne znetvoreny
| nazev komercniho produktu), nebo je to jen tim, ze
| proste e-mail normalne nedosel ?
|
| Predem dekuji za odpoved a rovnou se omlouvam za svou
| v tomto pripade asi paranoiu.

Ne, to je norm?ln? funkce mailserveru. SMTP protokol toti? nem? ov??ovac?
mechanismus 100% p?ed?n? zpr?vy. Pak se m??e st?t i opa?n? situace - kdy?
se ztrat? paket od c?lov?ho SMTP serveru o ukon?en? relace, v?? SMTP server
tam po?le cel? email je?t? jednou po nastaven?m intervale (zpravidla
m?kolik des?tek minut a? hodin dle konfigurace)

Trochu odbo??m, ale souvis? to s t?m - pokud n?kdo d?l?te do bezpe?nosti ?i
zabezpe?ov?n?, nepou??vejte e-mail jako spolehliv? a rychl? prost?edek. Ani
SMS, ty taky mohou dorazit podle vyt??enosti serveru za dlouho. A co? Jo,
aha, hmm, no asi p??m? (a je?t? jednou ji?t?n?!!!) metalick? ?i jin?
(r?dio, optika) spojen? :(

Zdrav? JL.