Sroubovacky

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:09 CET 2004

V sobotu vecer se kupuji sroubovaky vetsinou dost spatne
a pak prijde na radu prave pila a vrtacka :).
On to clovek tak casto rozebirat nepotrebuje, zvlaste
kdyz se nezivi zrovna servisem a tak treba je mam prave
jen riznuty sroubovak a kdyz to budu potrebovat jednou
za cas, skocim si za tebou to odsroubovat a mam to
i bez prace :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: J. Rotta [mailto:rotta@rotta.cz]
Sent: Thursday, May 30, 2002 10:02 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Sroubovacky

Mozna misto vybrusovani, vrtani, dulcikovani a vubec domaci vyroby
specialnich sroubovaku by bylo vhodne nahlednout do katalogu GM, ktery
nabizi Tamper Proof Torx v rozmerech T5 - T15, bezpecnostni sroubovaky na
sroubky s dvema dirkami v hlave a sadu nastrcek (bitu) se vsemi myslitelnymi
tvary spicek pro bezpecnostni srouby. Nabizeji i nastroje na otevirani krytu
spotrebni elektroniky a pochopitelne nepreberne mnozstvi standardnich
sroubovaku a klicu. Ceny jsou docela prijemne, kvalita vyhovujici.
Bezpecnostni a specialni srouby jsou IMHO v zarizenich pouzivany proto, aby
se dovnitr dostal clovek, ktery problematice trochu rozumi, nikoli soused
vseumel, po jehoz zasahu je zarizeni vhodne pouze k likvidaci, pripadne po
zasahu elektrickym proudem je k likvidaci vhodny soused.
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.