PIC, Atmel, AVR - PPP (Point to point protocol).

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:08 CET 2004

Moc prosim,

nevite nekdo o nejake implementaci PPP
pro seriovy port PIC, 51 nebo AVR ?

Matlam se s tim uz nekolik dni a bavi mne
to cim dale tim mene a tak bych neco hotoveho
jiste uvital. Uz se sice pripojim, ale prece
jen to mam zatim udelane velice primitivne
(zatim to zkousim z PC aplikace a komunikuji
seriovym portem) a buh vi na co jsem jeste zapomel
- uz mi z tech RFC jde opravdu hlava kolem a jsem
z toho cely vedle sebe :).
Ovladani HW mne netrapi, to je v pohode, jde mi
spise o zpracovani protokolu. Kdyz si pujcim kus
zdrojaku pro poradny pocitac, je tam toho hromady
a vybrat z toho jen to co je bezpodminecne nutne
(jinak bych se nevesel) neni take zrovna buhvi
jak vyvoj zrychlujici postup (vsude mi bude chybet
pamet, treba jen pro vyrobeni tabulky pro pocitani
FCS v LCP a tak se stejne vsechno zase musi prepsat
jinak). Takze takova vec usita na miru jednochipu
by fakt ted byla pro mne spasou.

Sice se asi ptam panu bohu do oken, ale co kdyby.
Moc by mne to potesilo a sel bych misto sileni
nad klavesnici si taky chvili zalitat na kopec.

V neskromne nadeji a s veskerou uctou

Jiri Bezstarosti