PIC, Atmel, AVR - PPP (Point to point protocol).

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:08 CET 2004

Dekuji mnohokrate, to je presne ono.
Jsem Vam a Motorole nesmirne zauzlovan,
je to velice uzitecny material.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Naprstek Jiri-R54332 [mailto:Jiri.Naprstek@motorola.com]
Sent: Thursday, May 30, 2002 1:58 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: PIC, Atmel, AVR - PPP (Point to point protocol).

Hello,

  mam tu implementaci PPP, IP a UDP pro Motorolu HC08, ale je to napsane v
C, takze prevod na jinou platformu by snad nemusel byt neresitelny, nebo by
to mohlo pomoct alespon jako voditko. Je to aplikacni zprava AN2120
(http://e-www.motorola.com/brdata/PDFDB/docs/AN2120.pdf), zdrojak je v tom
pdf, nebo se da na nasem webu najit jeste neco jako an2120.zip, kde je
kulturneji.

Zdravi

Jiri N.