sitovka

Michal krestan
Středa Březen 17 14:28:40 CET 2004

>Zdravim,
>do dnesnich dnu pracoval muj LG 17" monitor k me spokojenosti, ale najednou
>zacalo viz % subj. Vzdycky v nem lupne obraz se jakoby roztahne mimo plochu
>obrazovky a pak se zasi zmensi zpet. Perioda toho jevu je ruznu od 1x za
>hodinu, tak i 2x za 5s. Pri delsi praci je to na h.... . Nevi nekdo cim by
>to mohlo byt?

To same mi uz delsi dobu dela ProView 17", ale efekt je opacny, obraz je normalni a po case se stahuje. To lupani dela nejaky studenak, protoze kdyz do nej dobre prastim, tak je to opet na chvilku ok, ale nemel jsem jesete ani chut a cas se na to podivat. A hlavne me opravovani monitoru od jiste doby, kdy jsem sahnul tam, kam jsem nemel dost odradilo.

            Michal