digitalizace videa

Michal krestan
Středa Březen 17 14:28:40 CET 2004

>Ja jsem se pred casem chtel do neceho podobneho pustit a bylo mi tady
>naznaceno, ze kdyz se TV karta da koupit za 1000 penez, ....
>Ale me tehdy slo jen o staticke obrazky umistitelne na internet, abych je
>mohl delat pomoci kamery. Kdyz jsem pripojil kameru na video kartu a
>sledoval jsem obraz na monitoru, bylo to dobre. Kdyz jsem z toho ulozil
>staticky obrazek, ostrost byla podstatne horsi, okolo hran efekty jako u
>silne osizeneho JPG a obcas nejake cerne radky. Pripadalo mi to, jako kdyz
>se to prepocitava na jiny rastr a nevim proc. Nevim jak to bylo nastavene,
> [...]

Bez komprimace by to pro me bylo taky potreba, ale ja taky nemel synchronni vzorkovani s barvonosnou a vysledek byl pomerne prijatelny. Kdyz u me je problem, ze na tom CPU, ktere to bude zpracovavat toho uz bezi hodne a ja ho nemuzu vymenit, protoze je to industrial verze a tudiz nezbyva, nez to resit nejak pomoci hw. Netusi tu treba nekdo, kde by se dal sehnat SAA7111, nebo SAA7110, nebo neco podobneho?

            Michal