mirne OT: Rozbity monito?r - periodicke roztazeni obrazu a zpet

Michal krestan
Středa Březen 17 14:28:40 CET 2004

Uz se ut nekdo pred tim ptal, jakou kartu pouzit na subj, ale ja mam nasledujici problem. Neco se mi podarilo s pomerne solidnim vysledkem zbastlit, ale to jsem tu mel vetsinu kamer bw, a pro 1 barevnou nebyl problem delat obarvovani obrazu softwarove, coz je na vypocet docela pomala zalezitost. Protoze neco jako SAA7111 se mi nepodarilo sehnat, nebo nejaky obvod, ktery byl provadel dekodovani PAL v sobe a vysledkem by byly uz nejaka digitalni data, tak bych se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaka levna digitalizacni karta, (staci pouze 1 vstup, jako to maji nejake graficke karty) pro PCI (ne AGP), pro kterou by bylo mozne napsat vlastni sw, ktery by treba pracoval s drivery a digitalizovana data si sam nejak zpracovaval? Je lepsi se pokouset sehnat kartu s dokumentovanym hw, nebo s popisem driveru, nebo je lepsi si to zase cele zbastlit sam?

            Michal