editor DPS

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 14:28:40 CET 2004

Mne nieco podobne robi tiez nejaky Relisys 17". (Obraz sa stahuje a ked
donho prastim, tak to na chvilu pomoze). Celkom dost pomohlo, ked som vnutri
vycistil taky konektor, co vedie k hrdlu obrazovky: Nevyznam sa v
oprave/nazvoslovi monitorov (ale zasady bezpecnosti poznam :-), takze
popisem: Podla mna je to nejaky vykonovy kabel, ma dve zily a je pripojeny
takym plastovym zaskakovacim konektorom. Bude mat nieco docinenia s
horizontalnym (?) rozkladom. Teda bud ide od rozkladoveho tranzistora k
hrdlu, alebo to tam cele napaja.

Podla mna ide o to, ze na tom konektore su velke prudy, vznika na nom ubytok
a potom horizontalny rozkmit nefunguje ako ma. Odkedy som ho preletoval a
vycistil, je to podstatne lepsie.

Ale do opravy sa moc nevyznam, vsetko co viem som cerpal len z Sam's TV
repair FAQ a sci.repair.org, takze ...

Mt