Re: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

MK info
Středa Březen 17 14:28:21 CET 2004

> Doporucoval bych napsat si neco v C a divat se v LST souboru, co se jak
> preklada. Tak jsem se pri znalosti asm ucil cecko. Jednak jsem zjistil co
se
> jak da napsat efektivneji (autori prekladacu obvykle nejsou zadni blbci) a
> take kde ma Kejl slaba mista a co musim napsat v asm. V tom C se taky musi
> umet psat tak, aby to prekladac pochopil spravne. Vetsinou se mi dari
> prinutit ho k tomu, co potrebuju a asm musim pouzit jen minimalne. On se
> kazdy nastroj musi umet pouzivat a ne ho predem odmitat.
> Andel

Tady nejde o dmitani jazyka C a preferovani Asm. Pokud se podivate par meilu
nazpet, najdete mou obhajobu pouziti C (obecne libovolneho vyssiho jazyka).
Jednalo se spis o obecny pohled na moznosti a omezeni C.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz