Re: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:07 CET 2004

Doporucoval bych napsat si neco v C a divat se v LST souboru, co se jak
preklada. Tak jsem se pri znalosti asm ucil cecko. Jednak jsem zjistil co se
jak da napsat efektivneji (autori prekladacu obvykle nejsou zadni blbci) a
take kde ma Kejl slaba mista a co musim napsat v asm. V tom C se taky musi
umet psat tak, aby to prekladac pochopil spravne. Vetsinou se mi dari
prinutit ho k tomu, co potrebuju a asm musim pouzit jen minimalne. On se
kazdy nastroj musi umet pouzivat a ne ho predem odmitat.
Andel

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.