Vypis na displej v C

MK info
Středa Březen 17 14:28:20 CET 2004

Muzu se zeptat, jaky ma vyznam pripojenej kondik na vystupu proudoveho
zdroje ??
To snad popira samotnou funkci ne ?

diky Ondrej

PS: Rad se necham poucit

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Igor Cesko <cesko@internet.sk>
Komu: hw-news@list.gin.cz <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 6. kv?tna 2002 12:42
P?edm?t: Re: Prepolovani

Zdravim!

Prave se mi to pred tydnem stalo: v accu-pack v Scopemetru
Fluke123 mi takhle odesel jeden clanek (pack: 4 clanky). Napeti
na nem bylo 0.000V - kolega mi poradil s tim elektrolytem. Dal
jsem mu asi 10 ran - porad nic. Nakonec jsem ho pripojil ke zdroji
s poudovym omezenim cca 0.5A a postupne pripinal tak, aby se
uplatnilo i vybiti toho kondenzatory (ten byl pripojen na vystup
zdroje trvale). Vysledek: asi po 10-ti jednosekundovych pripojenich
clanek naskocil !!! Potom jsem ho samostatne nabil (protoze
ostatni clanky byli nabite) a nasledne cely accu-pack kompletne
vybil a nabil. Zatim je to vsechno OK - uvidim jako dlouho.

S pozdravem
                               Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko