Re: Nabijecka s MC33340

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:02 CET 2004

To je spatna zprava a otazka je jak z toho?
1) obvod vypina pri poklesu napeti o Ux na nozicce 1. To v pripade
jednoho clanku nastane snaze, nez pro 2 ci vice clanku. Je to dano
delicem jenz je na nozicce 1.
2) na nozicce 1 je pripojn kondenzator 10n, ze by on ve spojeni s
vstupnim obvodem, pripadne ohratim obvodu?

Pro bod 1) me nic nenapada. Pro bod 2), dat paralelne na kondenzator
odpor, pripadne ostry delic, mezi nozicku 1 a clanek dat odpor 36R,
mezi nozicku 1 a zem  dat odpor 36k.

Jake jsou Vase zkusenosti?

Radek

Reklama: