Re(2x): MEG

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:00 CET 2004

Ja jen upozornuji, ze jsem v mem puvodnim mailu nikdy netvrdil, ze neco
takoveho jako MEG funguje.
Cilem meho puvodniho mailu bylo jen upozornit dotycne skeptiky ze neni
vsechno tak jak mame nalajnovano dnesni fyzikou a vadilo me anblok odmitani
neceho co nezapada do naseho dnesniho poznani.
Cela nasledna debata nemusela vubec vzniknout, pokud by se k tomu dalsi lide
nechteli vyjadrit.

Dalsi vas mylny predpoklad je ze to zarizeni je perpetum mobile. Ja se
priznam ze jsem celej ten web necetl a ani jsem to zvlast nijak hluboce
nezkoumal (cas), ale nenasel nikde zminku ze by autori to sami takto
oznacovali. Nicmene to neznamena ze danne zarizeni vyrabi energii z niceho.
Treba to brzdi rotaci zeme nebo ja nevim jakeho certa (nekdo to muze nazvat
treba aktivni vakuum). Me to je momentalne jedno. Me jde o pristup k celemu
problemu.

To muze byt zrovna problemem tech vedeckych pracovist na ktere se
odvolavate, proste je nenapadne nic takoveho zkoumat.
A priznejte si ze take ne vsechny vynalezy vznikly ve specializovanych
laboratorich s horentnimy rozpocty.

RadekCX

P.S. Ty dva moturky spojene paralelne jsem vymyslel take. Ty nefungujou.
Aspon to mame overene ze dvou nezavislych zdroju. :-)))