Budoucnost a Off Topic

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:00 CET 2004

Kdyby se mi ted nejakym zazrakem vratily poztracene neurony, vyhral
jsem 10^n-tou korun, abych nemusel slevit ze sveho zivotniho standardu
a deti se mi prepnuly do stand-by modu, asi bych sel znova neco
studovat. Mozna chemii :-), vzdycky se mi libila, jenomze programovani
se mi libilo o kousek vic, takze zvitezilo.
  Zazil jsem ucitele skvele, priserne i prumerne, takze i tusim, co
bych od dobre skoly chtel.
  Aby skola spis doporucovala, co vsechno se lze naucit a umoznila mi
pomerne volne studium. Samozrejme s respektovanim prava skoly stanovit
urcite studijni minimum, ktere pak zpetne dela skole reputaci.
  Aby nepodlehla studentum, kteri jsou schopni se naucit cela skripta
nazpamet a nerozumet jim. Dodnes si vzpominam na Z., ktera se naucila
vsechna skripta z povinne literatury nazpamet a ani si nevsimla, ze
dve z nich byla prakticky identicka, lisila jen nazvem a rokem vydani.
Na pozadani citovala uvedenou stranku z kazdych z nich a netusila, ze
prave rekla dvakrat uplne totez. Priserne demotivujici, zvlast kdyz Z.
jako jedina to dostala za jedna.
  Aby nedopustila situaci, kdy ucitel prednasi pouze to, co se sam
pred dvaceti lety na teze skole naucil a ani pismenko navic. Zazil
jsem v nekolika verzich, ta nejhorsi je zcela nepublikovatelna,
protoze by mi to skoro nikdo neveril.
  To je vse, co me ted napadlo, ale asi by toho bylo daleko vic.

Ales Prochaska