Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

Nevim, nejsem fyzik. Vlastne to mozna ani nebyl fluorid sirovy, oni
kolem toho desne mlzili, nadsene vysvetlovali, ze specialni plynova
napln a tak, a kdyz jsem se toho chlapka zeptal, jestli je to sulphur
hexafluoride tak zmlknul a prestal se se mnou bavit. Takze usuzuju, ze
jsem se trefil, ale jistotu nemam, treba to jen diky vybrousenosti me
anglictiny znelo jako nejaka nadavka a ja ho jen docela obycejne
urazil.

Ales Prochaska