Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Jakub Serých serych
Středa Březen 17 14:31:26 CET 2004

No at je tam jakakoliv napln, prece by to se zvukovou vodivosti nemelo
nic moc udelat. jedine, co by mohlo pomoci je vakuum a to si zas
nedovedu dost dobre technicky predstavit - leda zatavit PC do sklenene
banky. Ale jak by se pak treba chladil procesor?
Nebo existuji nejake plyny, ve kterych se molekoule nejak jinak o sebe
mlatej coz zpusobuje silny utlum zvuku?

				Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Ales Prochaska [mailto:prochaska@alsoft.cz]
Sent: Tuesday, March 19, 2002 4:21 PM
To: Jakub Ser?ch
Subject: Re: Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Nevim, nejsem fyzik. Vlastne to mozna ani nebyl fluorid sirovy, oni
kolem toho desne mlzili, nadsene vysvetlovali, ze specialni plynova
napln a tak, a kdyz jsem se toho chlapka zeptal, jestli je to sulphur
hexafluoride tak zmlknul a prestal se se mnou bavit. Takze usuzuju, ze
jsem se trefil, ale jistotu nemam, treba to jen diky vybrousenosti me
anglictiny znelo jako nejaka nadavka a ja ho jen docela obycejne
urazil.

Ales Prochaska

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.