Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:57 CET 2004

Ja mam nastaveni pro kazdou konferenci zvlast, takze neni problem si
nastavit to, co vyhovuje lidem v te ktere konferenci. Ale fakt je, ze
tohle by mel zaridit listserver. Tam to vetsinou byva nastavitelne a
admin serveru by to mel udelat tak, aby to vyhovovalo beznemu zpusobu
instalace beznych klientu. Coz muze byt na druhou stranu nekdy tezke
az neresitelne.

Ales Prochaska