Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:52 CET 2004

On Tue, Mar 19, 2002 at 07:17:48PM +0100, Zdenek Burda wrote:
> Ja sem pouzil na utlumeni bedny tu sedou izolacni hmotu tlustou asi 18mm
> kterou pouzivaji topenari na izolovani potrubi(oni maj trubky, ale da se
> sehnat i deska). Chce to solidni chlazeni, ta hmota je primarne urcena pro
> izolaci tepelnych ztrat. Jeden topenar mi rikal ze je prej nejaka nehorlava,
> samozhaseci, ale to nevim jiste, nezkousel jsem.

Neni to takovy sedivy penovy? Neni to nahodou Mirelon?

Nekde jsem cetl jak se da skvele odstranit vibrace plechu - da se na nej vrstva
"modeliny" a na to se nalepi dalsi plech. Videl jsem to na starem hard disku
co jsem vyhazoval z pocitace. Kdyzby se chtel plech vibraci jen trochu prohnout,
bude se ta modelina vzajemnym posuvem plechu silenym zpusobem hnetat, cimz
vibrace okamzite zdechne.

Mozna by tam sla dat nejaka modelina co je nehorlava a lepiva. A nebylo by to
tluste. Bylo by to lepsi jak obkladacky protoze by to aktivne ty vibrace
masivne zralo misto aby je to pouze odrazelo dovnitr.

Nebo v nejhorsim by stacilo udelat nehorlavy stale plasticky tmel. Plechy by se
pak na krajich prosroubovaly misto toho lepeni. Nejaky plnivo by se taky naslo
(sadra). Ale co tam dat jako pojivo aby to bylo nehorlave a nevysychalo to?  Je
sklenarsky tmel horlavy?

--
Karel 'Clock' Kulhavy