OT Re: Pouzivejte pravdivy predmet!

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:56 CET 2004

Obcanska demokracie ve Svycarsku vede nekdy k pozoruhodnym vysledkum.
Napriklad zeny tam ziskaly volebni pravo nekdy v 70. letech a spousta
podobnych speku, takze se tomuto nedivim.

Osobne se na vstup CR do EU tesim, hlavne ze mne nebudou kazdych 200
km buzerovat pologramotni celnici kvuli podezreni, ze k nim pasuju
sadu otriskaneho sportovniho vybaveni s umyslem jej nacerno prodat.

Co se tyka zakonu, cast z nich konecne primeje ceske uredniky aby
hnuli linou pr...., cast z nich jsou nocni mury pricarovane
neinformovanymi novinari, cast z toho jsou bohuzel opravdove ...oviny,
ale myslim ze celkove pujde o posun k lepsimu. Strach podle mne mivaji
predevsim lide, kteri necestuji, nebo cestuji ale berou si sebou v
kastrulku vepro knedlo zelo.

Ales Prochaska