OT Re: Pouzivejte pravdivy predmet!

Jan Zizka jan_zizka
Středa Březen 17 14:31:15 CET 2004

z ce?tiny jsem mel 1 a? 2. ty preklepy byly ?celov? pro zv?raznen?. Vstup do
unyje je konec zdrav?ho rozumu a zac?tek nesmysln?ch pedofiln?ch (a podobne)
obstrukc?. Vzpomente si na m? slova, a? n?s tam "demogratycki" zvolen?
politici donesou na tal?ri. Proc asi NEN? v EU  ?v?carsko????? Proc velk?
Brit?nie nepristoupila na EURO????
Ve ?v?carsku ji? panuje 400 let obcansk? demokracie v prav?m slova smyslu a
GB nechce ztratit svoji suverenitu. Jste-li takov? borci, prostudujte si
projekt kr?le Jir?ho z Podebrad na jednotnou Evropu, z vule lidu a potom z
vule Bo?? poprv? a naposled zvolen?m kr?lem zem? Koruny Cesk?. Historie se
opakuje, ale blbe.
Evropsk? unie = 3 (nebo 4t?) r??e dosahla sv?ho v?tezstv? cca 60let po konci
2 svetov? v?lky!!!!!!!!! Souvis? to i s bene?ov?mi dekrety. Je to trochu
mimo m?su, ale kde naj?t inteligentn?, prem??liv? a sv?pr?vn? lidi. V t?to
konfere urcite ano. Jinak by tu nebyli, ?e!!!!!

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of J. Pol?vka
Sent: Saturday, March 23, 2002 9:43 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: OT Re: Pouzivejte pravdivy predmet!

Taky mne ta cestina trochu prekvapila. Vzpomnel jsem si ale na kamarada,
ktery je puvodem madarske narodnosti. Umi perfektne anglicky, slovensky,
cesky a samozrejme madarsky. Jakmile, ale ma neco napsat v cestine, tak ma
problem s i a y. Jinak velmi inteligentni clovek. Mam pocit, ze kdyz uz se
nekdo prihlasi do hw konference, tak to nebude uplny blb a ten problem s
jazykem asi bude nekde jinde nez v tom, ze byl "za skolou", kdyz se bral
pravopis.
Na vyhlasku 50 a vse co je k ni prilepene mam svuj nazor, ale myslim si, ze
se to napravi se vstupem do unie.
Kdyz jsem delal zkousky, tak ani zamestnavatel nebyl schopen obstarat jeji
zneni. :-)))
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz