OT 50tka a podobne subjekty

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:03 CET 2004

A co je divneho na tom, ze musis mit elektrotechnicke vzdelani pro praci s
el. zarizenim (at je to servis ci vyroba ci udrzba ci provozovani). To je
snad v poradku.
V rade jinych oboru to neplati a proto dochazi k tomu co jsem uvedl minule.
Myslis, ze te pusti na operacni sal jenom s praxi ?? :-))

S tim pivem jsem se fakt zatim nesetkal. Mozna, ze to je spise platit pro
soukromy sektor, ale do toho nevidim.
Popisoval jsem jen jak to chodi v nasi "statni" firme.

Samozrejme mas pravdu v tom, ze samotne drzeni odvedceni dle vyhl. 50
nerika nic o kvalifikaci toho daneho jedince. Ale to je stejne ve vsem.
Ridicak taky s nikoho neudela sofera.

S pozdravem Raven

Utikam dom na pivo

______________________________________
> Dale semestry versus vyucenci. Mas v tom trochu zmatek, mel by sis tu
vyhlasku precist!
> Na kazdy paragraf je min. pozadovana praxe.
> $5 - ukocene odb. vzdelani (vyuceni, SO, USO, VS), 1 rok praxe (z celkove
> praxe musi byt absolvovan alespon jeden rok na el. zarizenich prislusneho
> druhu a napeti)
> $8 - splnujici pozadavky pro pracovniky v $6 nebo 7,
> praxe: vyuceni, SO - 6 let
>                 USO - 4 roky
>                 VS - 2 roky
> toto vse plati pro zarizeni do 1000V

Nemam v tom zmatek. O praxi jsem prece vubec nemluvil. Psal jsem, ze i
vyuceny dostane treba $8, ale clovek bez elektrotechnickeho vzdelani ne.
Pro
$6 a vyssi (vyjma $10) musis mit ELEKTROTECHNICKE vzdelani, nelze nahradit
praxi. Pro $6 lze dostat vyjimku, pro vyssi jiz ne. Tu vyjimku totiz mam,
takze fakt vim o cem mluvim.

A co se tyce ziskani u piva - Mnoho firem ma vlastni lidi, kteri toto
osvedceni jsou schopni vystavit. A nerikej mi, ze to pak nejde u piva,
osobne jsem se s tim potkal.

> A znam radu lidi s radou semestru, ktere bych na zarizeni pod napetim
> nepustil ani nahodou.
> A radu vyucencu, kteri jsou schopni delat samostatne.
> Proste nelze automaticky rici, ze odbornost, sikovnost, zodpovednost....
je
> vzdy primoumerna poctu odstudovanych let.

To jsem nikdy netvrdil. Pouze tvrdim, ze osvedceni o "50" nic nerika o
odbornych znalostech a vedomostech. Prosim cti to co pisi a nepodsouvej mi
neco jineho.

MK