Leptani DPS vysvetleni a poradne Off topic.

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:32:38 CET 2004

to se nazyva chromsirova smes a slouzi hojne k myti laboratorniho nadobi od
organickych materialu. Horka je extremne nebezpecna.
Jeste o rad drastictejsi je mangansirova smes. Verte nebo neverte, ale
roztok oxidu manganisteho v koncetrovane kyseline sirove je tak silne
oxidacni cinidlo, ze Vam v nem burt VZPLANE !!!! jako by byl z papiru.
Doporucuji NEZKOUSET, hrozi riziko vybuchu ...
Rikam to tu proto, ze se obcas nekomu bude hodit cosi skleneneho totalne
umyt az na sklo od jakehokoliv organickeho materialu (teflon kratkodobe
odola). Potom muze po jedne z uvedenych smesi sahnout. Po mangansirove smesi
je treba sklo umit zredenym (staci 1%) roztokem kyseliny stavelove ve vode.
Preji hezky den, Simon Cihelnik