Leptani DPS vysvetleni a poradne Off topic.

Jakub Serých serych
Středa Březen 17 14:31:29 CET 2004

To mi pripomina neco, cemu jsme, kdyz nam to na fakulte kdysi ukazovali,
zacali rikat burtozrava kyselina. Byla to, jestli me pamet neklame,
koncentrovana sirovka s dvojchromanem draselnym a mozna v tom bylo jeste
neco. Kdyz nam vykladali, jak to silene zere organicke latky (pouziva se
to pri fotolitografii na smyvani organickeho fotorezistu z kremikovych
platku), nechteli jsme zprvu verit, ale pak me napadlo vytahnout ze sve
svaciny kousek salamu a vhodit ho do mysky s tou veci :-)))  To jste
meli videt ten fofr. To bylo jak ze SciFi filmu. Zasumelo, zacoudilo a
po salamu ani stopy :-))) Prst se mi popravde moc nechtelo do toho
zkouset davat.

			Jakub Serych