Budoucnost

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 14:32:30 CET 2004

Jak tady ctu ruzne prispevky, tak musim rici, ze jsem mel zrejme stesti a na FEL jsem se setkaval (krome drobnych nedorozumeni) s
celkem normalnimi lidmi. V programovani (krome toho, ze Pascal byl predkladan v prilis (pro me:-) jednoduche urovni) jsem si mohl
vybrat, co chci psat za programy, naucil jsem se to, co me zajimalo, predmety jsem si mohl (v urcite mire) vybrat sam. Mel jsem pak
vic prace, nez bylo povinne, ale diky tomu jsem se ucil to, co me opravdu zajimalo a doted z toho tezim - nejen v teoreticke rovine,
ale i prakticke veci. Samozrejme na prvni dva roky nevzpominam az tak rad, protoze tam bylo teorie az moc, ale ted se mi to obcas
hodi, kdyz si potrebuju neco spocitat a nevim presne vzorce, tak se muzu (aspon pokusit:-) si to odvodit... A s tou praci behem
studia to taky slo, sice prvni dva roky ne, ale pak uz to bylo v pohodne. Skoro kazdy semestr se daly predmety seskupit tak, aby
aspon jeden den vysel volny, behem tydne ve skole jsem psal programy na zakazku, pripadne delal nejake elektronicke drobnosti. Navic
posledni pulrok mi zustala jen diplomka, tak to bylo volna azaz.

Hynek Sladky