Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v tuzemsk

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:28:44 CET 2004

> Havrda vyzkousel ze sklonovani slova "korenovy cinitel" a protoze
> jsem nevedel,bylo mi oznameno,ze se mam vratit na stredni skolu.
> Cestina nebyla sice nikdy moji silnou strankou, ale kuli ni jsem
> preci na FEL nesel, ze?

Jelikoz me bavily pocitace tak jsem po absolvovani SS - nejakych 7
let zpet (obor 'mechanik elektronik se zamerenim na automatizacni
techniku') sel na vyssi technickou skolu (obor 'vypocetni systemy').
Predpokladal jsem ze se naucim (mimo jine) neco z programovani... ale
to byla chyba, prvni dva roky PASCAL (!), posledni rok konecne C
(bohuzel jenom DOSove). Takze jsem se po volnych chvilich doma ucil
WinAPI, OpenGL, HTML atp. (podle toho jak jsem mel naladu :)). Proste
uroven dnesnich skol neni takova jaka by mela byt.
No nakonec me stejne ze zaverecnych zkousek vyhodili, protoze jsem typ
co malo mluvi a bohuzel jsem si 2x po sobe vytahnul z anglictiny tak
blby tema, ze jsem o nem nevedel skoro nic ani cesky. Dneska uz to
dali do poradku takze tema okolo ekonomiky a sociologie se uz u oboru
'vypocetni systemy' (!) nevyskytuje.
Tak jsem nahodou sehnal praci v jenom vetsim podniku - nebo firme jak
chete (prave prace okolo PC) a podnik chtel z pracaku za me dostavat
rok davky. Jelikoz jsem nevedel ze tohle je 'verejne tema' tak jsem se
sel prihlasit na pracak do evidence (aby si me pak podnik stahnul).
Takze jsem ty zensky rekl ze hledam neco okolo pocitacu (programovani,
udrzba, site atp.). Jenomze ta baba mi rekla, ze na to nemam skolu a
ze musim jit tam kde je neco okolo automatizace. Krava jedna.

Ale skola mela jedno plus. Bylo plno casu na veci okolo.