Ronja

Ing. Jiri Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 14:32:28 CET 2004

No ono se da stale dokoupi redukce na AUI - jen je drazsi nez ta sitovka
(asi 2000,-)
J. Vojtek

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Petr Simek
Sent: Tuesday, March 26, 2002 9:37 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Ronja

On Tue, 26 Mar 2002, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> Take bych se rad zeptal. Prohlizel jsem si celou konstrukci a zda se mi,
ze
> nejvice prostoru je venovano mechanice. Nepochopil jsem z toho, jak je
> interface pripojen na pocitac. Je tam nejaky 15 pinovy konektor. To neni
> pripojene pres sitovku? Tim padem to ma i svuj soft a nejde pouzit bezny

Je, ale pres AUI konektor. To je trochu problem - protoze slava AUI
konektoru byla v dobach 10mbit karet na ISA sbernici, dneska takovou kartu
koupit novou asi nepujde. Nicmene nekde musi byt ty miliony karet co se
driv prodaly (typicky 3COM etherlikIII-combo) a dnes v dobe 100mbit siti uz
jsou k nicemu, takze v bazarech se to mozna sezene.

Pokud jste to cetl cele, tak autor se tam zminuje z jakeho duvodu sel do
AUI, a ne do TP.