Ronja

Karel Kozlovsky kozlovsk
Středa Březen 17 14:29:57 CET 2004

On Tue, 26 Mar 2002, Petr Simek wrote:

> Je, ale pres AUI konektor. To je trochu problem - protoze slava AUI
> konektoru byla v dobach 10mbit karet na ISA sbernici, dneska takovou kartu
> koupit novou asi nepujde. Nicmene nekde musi byt ty miliony karet co se
> driv prodaly (typicky 3COM etherlikIII-combo) a dnes v dobe 100mbit siti uz
> jsou k nicemu, takze v bazarech se to mozna sezene.
>
> Pokud jste to cetl cele, tak autor se tam zminuje z jakeho duvodu sel do
> AUI, a ne do TP.

AUI konektory byvaji vetsinou i na novych sitovkach jen nejsou pripojeny a
nejsou tam piny. Naprikald u planetek 10Mb jsem je videl. je tam jen volne
misto na 16 pin konektor, ktrey ma trochy jine zapojeni nez je psano na
karte. Pokud najdete 1. pin tak ten vedle nej je druhy atd. pisou, ze
dryhy je nad. Sice je, ale pokud to chcete podle zapojeni toho 15p
konektory tak je to takhle a 16 pin je nezapojeny