odpor pre 230V

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:32:15 CET 2004

> Poucho, spociteje to poradne. Uvedomte si, ze napeti po usmerneni uz neni
> sinus a ze je tam jen ta pulka ty sinusovky a trva tedy jem PI a to druhe
PI
> tam neni nic.

Jasna vec !

Takze s zadnejma podilama nejakejch integralu, ktere jsem
> davno zapomnel si na mne neprijdete.

Integrovat uz taky moc neumim, ale tohle je primo definice ef. hodnoty.

Nechme integraly a uvazujte se mnou:
Vezmu zarovku na 120V a pripojim na 230V. V prvni pulce periody bude tedy 2x
vetsi napeti, a 2x vetsi proud. Tedy 4x vetsi vykon. V duhe pulce nic, dioda
zavrena, zarovka nesviti. Takze celkem (v prumeru) 2x vetsi vykon, nez by ta
zarovka mela, kdyby se pripojila na 120V. Souhlasite ?
(v uvaze predpokladam konstantni odpor vlakna)

> Omlouvam se, jestli to vypada jako utok.
To je v pohode.

>To ja jen tak, protoze jste mne uz uplne zblbnuli.
Nezblbnuli ....

Pavel Poucha

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.