ATX zdroj

jezek jezek456
Středa Březen 17 14:31:00 CET 2004

> Spotrebni filosofie je proste spatna - veci se maji delat poradne.
> Clock

no, ja to tedy vidim uplne jinak:
- diky konzumu (velke serie, nizke ceny) si muze dovolit pocitac treba 50%
lidi, jinak by ho melo jen treba 1% lidi
- plati to naprosto obecne - rozbruska za 600,- mi usetri peknych par kapek
potu za tech 5 let co ji mam a obcas s ni neco prefiknu (samozrejme, ze
nevydrzi 8hod * 250 dnu, jako ta za 6000,-)
- pokud jsem profik a potrebuji kvalitu, spolehlivost a vydrz - musim
investovat, nebudu kupovat lowend nebo noname. a je to.
- diky rychlosti vyvoje velke mnozstvi vyrobku nema cenu kupovat na cely
zivot jako driv (napriklad mobily), k cemu bytelnost, kdyz za 3 roky stejne
budu chtit novy (a ja teda budu, ja mam nove veci rad)

zkratka lace je fajn a kdo chce kvalitu - at si klidne investuje - v tom mu
prece noname neprekazi,
ale ja asi vim co mu (ti) vadi: nonamu jsou plne kramy, znacku musi(s)
"pracneji" shanet  (nic ve zlem :-)

(ja vim, jsem tluste line konzumni prase, ale co nadelas :-), rochnim se v
tom straaasne rad)